Rodinný penzion pod Vysokými Tatrami: jídlo i možnost wellness
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den, je na pokoji lednička ?
Dobrý deň,
áno, chladnička je na izbe.
Ďakujeme.
S pozdravom
Ing. Lukáš Vdovjak
Dobrý den mohou zde i psi
Dobrý deň p. Venclová,
žiaľ, so psom sa u nás nedá ubytovať.
S pozdravom
Ing. Lukáš Vdovjak
Dobrý den,
Když zruším 5 dní předem rezervaci,dostanu celou částku peněz
zpátky?
Pozdravem: Juraj Balogh
Krásný den, Juraji, děkuji vám za dotaz. Rezervaci je možné pouze změnit, kdykoliv zrušit. Voucher s rezervovaným termínem již není možné stornovat. Mějte moc hezký den, Kristýna
Nový dotaz
Přidáním dotazu souhlasíte se zveřejněním vyplněného jména a obsahu příspěvku. Příspěvky se závadným obsahem jsme nuceni odstraňovat, stejně jako příspěvky odkazující na konkurenční portály či e‑shopy nebo příspěvky, které k dané nabídce nejsou relevantní. Otázky, podněty nebo stížnosti, které se nevztahují k této nabídce, směřujte na náš kontaktní formulář nebo volejte +420 222 745 354.
Dobrý den,
máme u vás vybraný pobyt s polopenzí.
Je u vás možnost bezlepkové stravy? Mám bezlepkovou dietu.
Hezký den, Petro, děkuji vám za dotaz. V případě zájmu o bezlepkovou stravu v tomto penzionu je možné na vyžádání stravu zařídit, určitě doporučujeme se domluvit předem před vaším pobytem přímo s penzionem, a to emailem na info@penzionkamzik.com nebo telefonicky +421 903 851 374. S přáním hezkého dne, Lenka ze Slevomatu